Skapar choklad kreativitet..??

Nix, jag är inte riktigt för den åsikten-jag tillhör den skaran som mest blir slö och icke kreativ av att stoppa i mig choklad. Wilma däremot behövde ha lite påfyllning av just detta, föratt koppla bort sitt något gnälliga jag och halsonda. Skåda så njutbart det kan vara med chokladbollar. Det vartom så att nl och tåd och den påbörjade duken fick fart igen!!!





Chokladälskande lilla chokladgrisen, Wilma!





Kreativa, snart sjuåriga Wilma!!

Visst kan kreativitet smitta? Jag tillhör dem som påverkas positivt av just denna egenskapen, och ser vissa av människor med just förmågan att vara kreativa, i för mig stora mått, som stora energikällor i mitt liv-Jag känner en stor tacksamhet till att jag har haft möjlighet att möta och berikats med kreativa människor. Kan faktiskt också säga att jag gjort medvetna val som gjort att jag har skapat mig möjligheten till dessa möten och jag ser fram emot fler!! Att möta en kreativ ådra som brinner för sitt skapande och som samtidigt kan bjuda på både kunskap, visdom och lärdom-ja, oj-det är verkligen en påfyllning av njutning och energi!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0