Snart skolavslutningsdax och regnväder..hm..

Imorgon är det så dags för Wilmas första skolavslutning på Aspenässkolan. Hon längtar med spånning tills imorgon kl.17.00, då avslutningen börjar. Både Amanda och Matilda har också gått på Aspenäs. Som förälder tycker jag att det är en riktigt bra skola och det känns riktigt bra med Agneta, Wilmas fröken. Agneta tar gärna fram gitarren så barnen får sjunga. Detta är super just min lilla Wilma som älskar musik. Jag tycker själv att det ska bli roligt att vara tillbaka på Aspenässkolan en avslutningsdag igen. Och självklart ska det blii spännande att få se och höra Wilma och hennes klasskamrater framträda!! Eftermiddagen och kvällen lär gå i ett för Wilmas del. Direkt efter avslutningen bär det av till Liseberg, för att kolla in grabbarna i Barbados, tillsammans med hennes gudmor- en idolplansch med autografer står på kvällens önskelista..Morgondagens aktiviteter hoppas verkligen på att regnvädret som just nu är precis över oss, drar lånt långt bort. Självklart önskar jag detsamma!
Kvällen på jobbet och Xtravaganzakunderna gav mig otrolig energi och krafft på något sätt. Jag känner en sån mäkta stolthet för var av en av mina kunder som förvaltar Xtravaganzas verktyg så väl och handlar sig fram till fantastiska mål och resultat! För det är ju med Xtravaganza som med allting annat-det spelar ingen roll hur många verktyg som serveras-jag måste själv ta ansvar över mitt handlande!
Nu är det dags att ta fötterna ur det varma fotbadet och massera in en härlig avslappningskräm. En riktigt skön avslutning på denna regniga tisdagskväll!


Wilma med gudmor, Marie-Louise kollade in Barbados sommaren 2007 på Liseberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0