Sommarens favorit

Kanske blir dessa plagg de mest använda denna sommar. I vilket fall fäll jag som en fura för kjolen och leggingsen i cerist som jag inhandlade på lindex till studenten i förra veckan.


Nu är det dags att lägga sig på kunden känner jag. Imorgon blir en intensiv förmiddag på jobbet, med flera både hel nya och vana Xtravaganzakunder. Spnnande!! Varmt välkomna på er!! Därefter blir det ett besök hos Elisabeth, familjens tandläkare med Selma. I Elisabeth har vi en fantastisk tandläkare, allihop-Hon har genom åren bemöt både mig och ungarna på ett inderbart sätt. Faktiskt ända sedan Amanda var liten. Ingen av tjejerna har tackvare henne inga som helst invändningar att gå till tandläkaren. Åtroligt skönt!! Tack snälla Elisabeth, för allt du har fixat med våra tänder genom åren!


Avslutar denna söndagskväll med en för mig underbar ´bild på Matilda och Wilma tagen för ett årsedan, på Liseberg. Gud, vad jag älskar mina fantastiska tjejer!!
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0