Teknikens kapitel

Ett ständigt pågående kapitel om man som jag vill skriva blogg är tekniken. Ibland är jag ett med mina tekniska verktyg och känner en sån samhörighet med både kamera och datorn. Men det "äktenskapet" håller inte år ut och år in även om man som jag har underhållt mina verktyg med service emellanåt. Har jag riktigt otur blir det inga bilder från studenten här på bloggen från min kamera..men ok..då letar vi andra möjligheter och "lånar" bilder från andra som också tog..trodde jag iallafall.. Men nu verkar det som om kameran och datorn har haft sitt eget lilla snack och vill vara enad front av "icke kunnande"..windows lever sitt eget lilla liv så att få in nya bilder fungerar inte..Så nu blir det inget mer för ikväll, för då är risken stor att språket blir mindre vårdande..det har redan kommit en och annan fuling ur min mun pga av mina, kan man säga,kanske utslitna tekniska verktyg..Puh-vilken lång mening och va tung den blev..nix pix nu är det sömn några timmar och en spännande dag bakom receptionsdisken på Lerums Sportcentrum väntar. Kom förbi och ta del av våra fantastiska sommarerbjudanden om du vill börja med lite friskare tag i ditt liv! Jag finns bakom disken till kl.14.30 om du vill veta mer!! I morogon är en annan dag..:) Sov gott, mina vänner!!

Kommentarer
Postat av: Qlaez

Sony+Apple= Kärlek livet ut :-)



2009-06-03 @ 23:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0