Ingen sömn här inte..

Kan säga att jag gärna skulle smaka Wilmas chokladboll i tidigare inlägg just nu. Jag har suttit med papper och siffror tills nu-en timme in på nya dygnet. Inga sysslor jag njuter av precis, men men..så visst skulle lite choklad väl smaka nu! Har faktiskt tjuvkikat i skafferiet, ha, ha men det fanns ingen chokladboll kvar Egentligen riktigt bra!! Dax att istället krypa ner och sluta ögonen i ett par timmar innan klockan ringer vid kl.06.00, då det blir en stärkande morgonpromenad som start på dagen. Efter dusch och iordninggörande blir det jobbet i några timmar och sen studentuppvaktning. Martina, min barndomskamrat Marias dotter tar studenten och det ska vi givetvis fira! Får verkligen hoppas att även morgondagen bjuder på värme och sol då hela Lerum är full av nyblivna studenter.

Det är nästan som igår som jag själv stod där på trappan till Dergårdsgymnasiet. 1986 närmare bestämt och definitivt inte igår, som mina ungar brukar säga. Men jag kommer ihåg känslan- att äntligen vara färdig med skolan - det kändes underbart!! Tänk vilken fantastisk erfarenhet livet har givit mig sedan dess och vilka val jag har gjort, vilka lärdomar som jag har med mig av varje steg som jag har tagit i just mitt egna liv. Jag önkar givetvis Martina jätte mycket lycka till på sin alldeles egna väg genom livet framöver!
Det blir alldeles säkert ett besök in hos tjejerna på Rallarrosen för att inhandla blommor till Martina också! Godnatt nu mina vänner-dröm ljuvliga vackra drömmar om hur fantastiska ni är!!

Kommentarer
Postat av: Qlaez

Det blev några timmar med drömmar om.....FRAMTIDEN....idag ,imorgon ,till helgen , till midsommar ...jag nu det gott att leva

Skall föresten leta upp den med Olle Adolfson i bland skivorna

2009-06-03 @ 11:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0