Förberedelser för imorgon och nu faller snön igen...

Större delen av kvällen har gått åt till att ta igen vecko.-markservisen. Skall ha lite middagsbjudning imorgon så lite iordningställande av hemmet känns skönt. Blir lite blandad kompott på vänner imorgon. Allt frånMaria, min allra aldsta vän och hennes man, två människor som alltid får iho både tid och leenden, till Anna som jag precis har börjat lära känna. Kanske dyker min gode vän Niklas Saina upp också, då Göteborg stod för dörren för honom den här helgen.
Carola också en av mina närmsta vänner kommer också. Läste nu ikväll på hennes sida att familjehunden Bilbo tyvärr tagit sitt sista andetag. En gammal klok kungspudel. En mycket, mycket snäll hund, som funnits i deras familj sedan mina stora tjejer var små. Ägnar Bilbo, Carola och hennse familj en tanke denna sena kväll! Måste tillägga att Bilbo ahr levt ett långt och lyckligt liv-få hundar är nog alskade av så många barn och vuxna som han. Bilbo har haft ett fantastiskt bra liv hos Carola och hennes familj!

Nix, dags att göra en inköpslista för imorgon innan läggdags. Tacos o någon smarrig efträtt får det bli. Små tjejerna ska sova hos mormor imorgon, men 4 paket ska inhandlas också. Lördag och söndag består av många kalas och även middag hos Eivor och Sven-Erik. Två underbara människor! Jag älskar Eivor nästan som om hon vore min mormor!





Så här ser det ut just nu här på min gata-snön lägger sig mer o mer....!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0