Företagsmöten

Marie är en av min fantastiska kollegor på Lerums Sportcentrum. Personlig tränare, gruppträningsinstruktör och en fantastisk människa i både kropp och själ. Hon har slitit hårt på gymmet för att skaffa sig sin vackra, muskulösa kropp!
Jag har den enorma förmånen i mitt arbete att tillsammans med Marie, att besöka företag och väcka friskvårdstankar. Det känns mycket tryggta tt göra detta tillsammans med Marie som äger en otrolig kunskap om kroppen och dess muskelatur och hur man kan påverka den genom kost och rörelseträning. Vi kompletterar varndra bra på dessa möten-Jag med min spontanitet och Marie med all fakta. Så säj till oss så kommer vi gärna till ditt företag och pratar friskvård:)!! www.sportcentrum.se



Marie och jag i dag på väg till ett företagsbesök för Lerums Sportcentrums räkning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0