Spinn of Hope

Kom ju på att jag måste skriva om denna i mitt tycke suveräna händelse innan jag slutar för ikväll. Spinn of Hope går av stapeln nästa lördag den 28 mars på 15 anläggningar runt om i landet. Lerums Sportcentrum är en av dem!!:)Spinn till förmån för barncancer-fonden. Att förena nytta med nöje!!!  Kolla in www.spinnofhope.se , sätt ihop ett lag på max 12 personer och anmäl er!!!!:)

Morgondagen blir en lång och härlig dag på jobbet. Jag kommer träffa min mysiga måndagsgrupp. Nya företagsmöten står inför dörren och sen blir det receptionspass i morgon kväll, med massa massa, möten. Måndagskvällarna brukar bjuda på mycket fart och russel i receptionen!:)
Jag ser med spänning fram emot veckans arbete och möten!:) Och till helgen kommer min gode vän NIklas Saina från Norrköping ner till Göteborg en sväng. Hoppas kunna sammanstråla iallafall över en fika med honom. Vi får se. Kanske ska utmana honom i en badminton-match på Lerums Sportcentrum..:).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0