Tonårstänk



Den här unga damen, bland det vackraste jag vet faktiskt. Den äldsta i min tjejliga. En fantastik människa. Vacker på både in och utsidan! Men ibland så otroligt full av tonårstänk så jag blir nästan tokig. Som nu, halv elva ska datorn vara av när det är skoldag. Och ändå så har klockan passerat elva och Amanda sitter fortfarande och skriver.. Ok jag vet, hon är kvällsmänniska, men hon behöver sin sömn också. Den här unga fröken har mycket att stå i. Hon går första året på samhäll/ ekonomi med redan super resultat, och är FunkyKidz instruktör på Lerums Sportcentrum. Där emellan är det läxor, träning kompisar och datorn. Förstår ni varför jag vill att hon ska stänga datorn i tid- Hon behöver sin skönhetssömn så väl- För när sömnen ligger back på fröken, ja då är det alldeles för mycket tonårstänk som återspeglar sig i henne..Jag älskar dig, Amanda 

I morgon blir det arbete igen. Blandad kompott. Både företagsbesök och kunder finns inbokade så det blir säkert en dag full av utmaningar. Härligt! Så nu ska även jag sova några timmar.

Kommentarer
Postat av: amanda

Jag älskar dig också! Du är världens bästa mamma!

2009-03-26 @ 22:38:10
URL: http://ate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0