Kreativitet

Sitter i solen o njuter med datorn i knät. Tänk vilken energikälla solen är! För mig iallafall. Sälvklart lockar havet en sådan här dag, men Wilma ligger på soffan med feber och halsont, så havssolen får allt vänta. Accepterar dagens omständigheter och gör ett aktivt val av avkoppling och njutning av solen på baksidan istället-Vilket underbart boende jag har!!
Läste några rader på nätet om andra människors val, denna helg..Någon överraskades och uppmärksammades och känslan som beskrevs i orden kändes ända in i mitt hjärta. Underbart!! Sorgen, smärtan och vemodskänslan som också känns inom mig när inte jag längre står längst fram i kön och blir vald- ger mig en påminnelse om att hela tiden jobba aktivt med ord som acceptans och tacksamhet för att inte låta andra människors val ta överhand smärta mitt ego.. 

Så här kommer istället en repris på en svarthårig tatuerad kreativ amabassadör- Dregen!

http://freeport.iweb.se/archive/bilder_sidor/FILMEN%20PREVIS%20SMALL%203.mov

Mer från Lerumsdagarna kommer senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0