Det vackraste..

Det vackraste jag vet är livet och mitt i det är mina fyra tjejer det vackraste jag vet. Jag vet att de två stora, mitt i tonårens brottningsmatch inte alltid förstår detta..men utgångsläget för mig i livets alla situationer, även som tonårsmamma är att jag gör det bästa med de verktyg som jag har att tillgå just då.. Finns givetvis en och annan nära vän som också ingår i det som är det vackraste i just mitt liv..Så du som är min dotter och du som tillhör mina närmaste..ankra..DU är bland det vackraste i just mitt liv! Här en låt tillägnad alla er..Missminner jag mig inte så var denna låt en stor favorit när den kom, för en av er vackra..

 

Njut av denna fantastiska text och melodi!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0