..du får inte röra vid mitt hjärta som om allt var uppenbart..

Nyss hemkommen från dagens eftermiddagstimmar på jobbet och möten med fantastiska Xtravaganzamedlemmar. Jag fick en spontan kram av en av "mina" deltagare för mitt sätt att vara ett verktyg på hennes resa mot sitt mål. Förstår ni vilket fantastiskt abete jag har som genom att vara ett verktyg, får ta del av så många människors handlande mot nya mål!! Kramen idag var en otrolig belöning för mig i mitt arbete!!

Tv:n åkte på här direkt och jag hamnade mitt i ett framträdande med Sonja Aldén och låten du får inte. Ta till er orden i texten och förankra dem i er själva- Tar jag någon förgivet??  Låter jag mitt ego styra och själ av någons godhet för att fylla upp mitt hål..?? Fundera och börja ge av din godhet!!!! Bekräfta och visa att du inte tar någon förgivet .


..återkommer med bilder på Niklas kärlek lite senare, för den som är nyfiken..;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0