Grekland...

Jag pratade med en god vän tidigare idag som tar sina ungar och åker till Grekland nu i sommar. GREKLAND!!! Hur sugen tror ni jag är att ta mina ungar och åka med??? Tänk er det blå havet, den värmande solen, den fräscha grekiska salladen, goda röda viner och bara en riktigt skön semester för både barn och vuxna.. Japp, drömma kan man ju alltid, men jag har svårt att se någon rimlig möjlighet att det bär av till Grekland för mig och ungarna i sommar..Fast överraskningarnas tid är ju inte förbi, så vem vet..

Här en symbolisk bild hur underbart det kan vara vid medelhavet- Amanda och Matilda i ett underbart varmt och blåglänsande hav, Kreta -07.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0