Högsta vinsten

Kan väl kall Norges vinst sent igår kväll som högsta vinsten-Vilken överlägsen seger tilloch med. Jag kan tänka att Alexander Rybak är full av de starkaste glädjekänslorna som man kan känna. Kan man mäta känslor i syrka, förresten??? Vilken grej för den här killen att uppleva iallafall! Grattis Alexander och Norge!
  Vi dukade upp med massa lördagsgodis till Eurovision Song Contest. Vinsten och Norges vinst!

Men kolla här..


Kanske sitter jag med högsta vinsten här..vem vet;)?? Marie-Louise och jag fick för oss att köpa in oss på en andel på Ahlsens igår. Jag ska gå vägen om och kolla om det blev några pengar tillbaka. För det vore kul. Men någon högsta vinst sitter jag nog inte med vad gäller den här bongen.

Men visst har jag vunnit högsta vinsten-jag har ju vunnit nykeln till mitt liv! Det är ju jag som skapar och producerar det här konstverket. Och det är bara jag som kan skapa det bästa resultatet i det här fallet. Nyckeln till framgång! Ja, kan kallas vad du vill. Men att hitta känslan av att livet är mitt och ta komandot över det är en jävligt go känsla! Så jag har vunnit högsta vinsten!!!!!!!:) Nu blir det några tag i köket, en rask promenix( O kolla bongen..) och sen lite arbete också. Söndagsgruppen står i tur att mötas denna söndag eftermiddag. Kanse det blir lite andra oplanerade, spontana möten också. VI får se vad dagen idag för med sig. Jag är iallafall öppen att möta denna fantastiska söndag här och nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0