Intressant teknik

Sitter med en hel trave dokument innehållande teknisk fakta, som jag har fått överskickat. Definitivt inget tidigare självklart val för mig att läsa om teknik. Men i denna kan jag stoppa in ord som produktion, kreativitet och kvalité viket gör att det svåra i detta istället bytts ut mot intressant. Här finns mycket, mycket fackspråk och ord som inte ens går att slå upp, men bild människa som jag är stoppar jag in text och ord in i mina minnesbilder av det tekniska kunnande som jag tidigare har delgivits. Rad efter rad tyder också texten på att detta är en riktigt manlig värld. Faktan jag läser kräver verkligen djup koncentration av mig för att förstå (..inte ens det hjälper på vissa rader:)).. men jag har kunnande som supportar mitt lärande och jag tänker inte köpa grisen i säcken och gå runt utan kunskap om det jag kan lära..

Jag återkommer lite senare med massa bilder från dagens möte med Idah på Ruff Design!! Jag har haft en njutningsfull förmiddag hos min fantastiskt duktiga frisör!!:) Hej så länge! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0