Jag-ett fan av mitt liv.

Utveckling och kreativitet, ord som fashinerar mig. Stora ord, värdefulla ord. Kan säga att jag är ett fan av dessa ord. Jag inspireras av dem och attraheras av dem. Till skillnad mot ordet oföretagssamhet som jag inte vill ha på min väg i livet. Livet, ja-jag är ett ett stort fan av livet-av mitt liv!! Av HELA mitt liv!! Jag är ett fan av varje ingrediens och möte som jag gör och skapar mig. Mitt liv är stort, fashinerande och mäktigt! Trots att jag inte alltid har tagit den raka ,enkla vägen så älskar jag livet stort. Och till dig, som finns där i mitt liv som ett litet eller stort möte- jag är ett fan av dig!!

 Här en bild på ett möte i mitt lv som jag är ett stort fan av- Jag utsätter mig till att ha två riktigt tunga ormar hängande om min hals på Kanarieöarna i vintras. Detta trots min stora rädsla för ormar... Ett utvecklande möte, att leva ut sin rädsla..  Nu till en annan ingridiens i mitt liv som jag är ett fan av-lyssnandet av musik. Ska ta mina lurar och trava iväg på en energiladdande promenad efter en ganska lång men givande dag på jobbet. Där största delen idag har handlat om utveckling inom Xtravaganza-som jag givetvis också är ett fan av..:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0