Lerumsdagarna del 3- lördagsnjutning på härliga Aludden!!



En fantastisk buffé var uppdukad ute i det gröna och vi var många som lät oss väl smaka av den och god dryck till, denna sköna lördagskväll!





Visst är vi priviligerade som har underbara Aludden och dess restaurang i vårt närområde!!



Lerums trubardurerna Claes o Svenna stod för underhållningen denna stämningsfulla kväll!



Stora som små var med och njöt av kvällen-Vissa hade lika tur som Selma och kunde somna till musiken nerbäddade i kärra..


..andra njöt i goda vänners sällskap även efter det att solen gått ner..





Avslutningsvis kan jag bara säga att jag tycker att det var ett stort lyckokast att fördela Lerumsdagarna 2009 även på Aludden-Självklart ser jag fram emot nästa års Lerumsdagarna- Sträckan mellan centrum och Aludden borde vara full av möjligheter att fylla dessa dagar och scenen på Alludden- ja, jag vet precis vad som skulle kunna få hela grönområdet runt om byggnaden att fyllas med folk en sådan här afton nästa år!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0