Ljudet av små sjungande röster

Förmiddagen förlöpte med Selmas uppträdande med barnkören i kyrkan. Bästa kompisen Evelina var också med. Så otroligt duktiga de är trots ringa ålder!!! Och så ljuvligt söta!! Nu sitter jag i vardagsrummet och hör Selma och Evelina gå igenom reportearen på Selmas rum mitt i sin lek. Efter kyrkan begav vi oss hem till Evelinas nya hus. Vi hade en supermysig förmiddag med lunch, fika och massa lek. Katarina och jag fick också möjlighet att umgås, vilket vi inte hunnit på ett tag. De har haft fullt upp med flytten och jag har haft en hel del att stå i själv. Men idag var alltså tiden ikapp igen-Vi får styra upp lite regelbundenhet i detta nu när vi inte bor grannar längre!:)
  Kolla in så söta de är, Selma och Evelina!!

  Lite svårt var det allt att sitta still i kyrkbänken hela gustjänsten ut..



Så här mysigt hade vi det vid Katarinas alldeles sprillans nya vackra köksbord och kök!!

Nu ska jag sätta mig och läsa lite teknisk fakta medans de små är ute på gården och leker. Har ny fakta att lära och läsa..Spännande- Hur mycket kommer jag förstå av detta tro..?

Jag delar ut en kram och tanke full av tacksamhet till " världens bästa vän" som finns där med med sin klokhet, kunnande och fantastiska egenskaper och backar upp när jag som bäst behöver det med sina ord och lugnande röst!!
Jag önskar alla en tillgång till en sådan vän!

Håll er till tåls, festbilderna från igår kommer..:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0