Mer kreativitet

Döm om min förvåning när jag möttes av denna fantastiska planteringen utanför mammas port tidigare idag- Vilken kreativitet och bidrag till att skapa trivsel och vi-känsla på vårt underbara område. Tack Qlaez-jag är övertygad om att övriga grannar ställer sig i ledet till att uppskatta detta initiativ av dig!!


Håll tummarna nu föratt detta inte var sista bilden på ett tag, utan att min kamera håller ytterligare en tid..fast det verkar lite tveksamt..både den och datorn strular hejdlöst nu ikväll..men men den kreativa ådran fick ju till detta iallafall..ska se om jag fixar avslutningsdelen på Lerumsdagarna också. Allt detta till Matildas underbara röst i bakrunden som ligger i badet och sunger-vilken fantastisk röst och tonsäkerhet hon har min dotter, få förunnat!! Just nu sjunger hon klockrent varenda ton till Linda Bentzings "jag ljuger så bra" . Jag ler och lyssnar till texten.."men ibland är det svårt att va stark och inte följa sitt hjärta-och inte skicka nåt dumt sms att jag saknar dig så.."  Någon som INTE känner igen sig..;)?? Dessa sms så lätta och snabba att skicka.. Puh, så ångersamma de också kan vara..men men samtidigt är det också viktigt att tala om hur betydelsefull människor är i ens liv!
..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0