"mina" talangers fredagsmys

Vi myste i vår härligt stora och sköna soffa till fredagens talang på tv, jag och de små. Ingen av de stora är hemma denna kväll. Nu sover de små som stockar och jag njuter av tystnaden och att ha hemmet för mig själv.  Sitter i soffan tänker färdigt tankar och ideér utan att bli avbruten. Detta tillhör inte alltid en fyrabarns mammas vardag.. Funderar också på hur viktigt det är med god kommunikation och att man tänker igenom vad ens beslut innebär både för mig själv och mina nära och kära innan jag genomför dem.. Vi har ju alla olika saker i bagaget, så det som är självklart för mig är inte självklart för ens mina nårmaste ..märkligt men sant. Och väl värt att ha i bakhuvudet vid beslutsfattande på olika plan, förstår jag mer och mer..
Kolla in mina alldeles egna talanger i tv-soffan!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0