..mitt i natten utan sömn..och Marilyn Manson i lurarna..

Ja, visst är det så,att nattuggla som jag är, att om natten det är då jag föder tankar och ideér emellanåt. Denna natt kanske inte så många ideér men funderingar. Lyssnade igenom några låtar med Marilyn Manson och därmed startade funderingsoch tankedelen. Marilyn Manson har jag för övrigt lärt mig tycka om att lyssna på tack vare en god vän som gillar Manson skarpt och har kunnat prata för varan. Tack, min vän för dessa ord som tidigare genom åren gjorde hål på motståndet av Mansons musik och gav den chansen. Han växer för varje gång jag sätter på några låtar. Just nu lyssnar jag på låtar från "eat me, drink me". För den som vill http://www.myspace.com/marilynmanson några låtar att lyssna till med Manson. Funderingarna som far runt bottnar ikväll i teknikens värld. Detta efter att ha suttit och läst fakta ett par timmar denna kväll också. Hur långt kan jag förstå denna värld och verktyg egentligen? Räcker ett brinnande intresse och passionen för skapandet som utförs, för att knäcka funktionen?? Eller behöver man förstå allt fullt ut? En investering..? Ja, kanske dags att sätta sig vid mormors sten en stund imorgon..;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0