Mötet med dagen denna lördagmorgon-vilken känsla!

Fick med mig både glädjen och tacksamhetskänslan av min morgonpromenad längs Aspen denna lördag. Vilken kick starten blev idag! Jag utmanade mig tom på att intervall träna-spännande! Jag som egentligen inte tycker om att springa..eller?? Helt plötsligt bestämde jag mig för att släppa begränsningen i detta och inte tycka om och ta tillvara på möjligheter till utveckling även här-vilket innebar att jag helt plötsligt tränade intervall mellan lycktstolparna och fick mig en riktig kickstart!!

Kom precis från möte med Marie-Loise och lördagsfika i Centrum. Och därefter besökte vi Stenkullen, Lsc och invigningen av action-parken. Amanda stod för fikaförsäljningen för Lsc:s räkning och bla Stadium fanns också på plats med både tävling och försäljning.


Vid Amandas bord fanns det allt tänkbart att stoppa i munnen



Här en del av bredden av möjligheter som vi på Lsc har att erbjuda dig som kund!! Ta kontakt med oss, vet jag!!:)

 
David och hans kollegor från Stadium bjöd på både tävling, med fina priser och försäljning.


Det lönar sig att vara medlem hos oss på Lerums Sportcentrum idag!!-Du får mervärde hos alla våra samarbetspartners på ett eller annat sätt.


Själv kom jag hem med 2 supercoola hjälmar till Wilma och Selma från Stadiums bord.till rigtigthappeningspris!! Överraskning när de små kommer hem på tisdag!!

Och så här såg det ut denna lördag i actionparken bakom Lsc.



Nix, dags för en lördags fika ute i solen med Eivor, Sven-Erik och Matilda!! Syns sen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0