Perfekt

Vad innebär perfekt? Hur är jag när jag är perfekt? Vad händer om jag använder ordet på andra människor och tänker att de är perfekta och lägger till att det egentligen handlar om resurser, verktyg och sinestillstånd? vad säger ni om det? Perfekt är ett laddat ord, Att tänka det om sig själv får på någotsätt = att sätta upp hakan..märkligt!! Att tänka att både jag och andra är perfekta borde ju jämställa oss med varandra-att vi har samma utgångspunkt eller??
Njut av
Just nu går jag iallfall egenom en för mig perfekt arbetsdag med både utveckling, utmaning och kreativitet. Det känns riktigt skönt att jag gjorde valen som jag gjorde idag vilket resulterade i just denna perfekta dagen!!:) Jag har pratat med de för mig perfekta vännerna. Vilka står för oerhörd perfekt kreativitet  och handlingar i sina liv. Det ända mindre perfekta den dagen är egentligen att inte avsluta dagen på den där perfekt slitna soffan med den där perfekt a utsikten. Fast det kommer en annan dag bara.. ;)
Här, en perfekt låt, en perfekt text,med en perfekt sångerska och band- "Live and learn med Cardigans. NJUT!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0