Summering av dagen och dess vinst

172 kr och ytterligare en dag av mitt liv-vilken vinst!! Från att inte ha spelat till att ligga + på detta nya konto är en riktigt god början-fortsätter detta nästa lördag igen.
Dagen beskriver jag som en liten påminelse på vart jag är på väg-detaljerna på hur och vad jag vill ha. Jag blir vad jag tänker! Och detaljerna får inte suddas ut. Det är just dessa jag har påmint mig själv om.
Veckans planering- jo, jag har koll på min agenda och det har mina tonåringar också- de har bara lite svårt att hålla fokus och göra klart och nå mål i det  som de har företagit sig. Men det kommer kanske med tiden.
Ska ta ett snabbt röjande i en gadrob och sedan krypa ner-imorgon väntar en tidig dag. Jag har första kunden kl.07.30 och en del förberedelser så det blir att vara på plats redan kl.06.30. Det blir en fullspäkad dag med flera kunder inbokade-och även dags att möta min måndagsgrupp igen. Det är riktigt häftigt att att följa alla dessa fantastiska människor och se dem nå enorma resultat!! väl möt på www.lerumssportcentrum.se imorgon om ni har vägen förbi.
 

Xtravaganza och en hälsokonsult- en god investering för din framtid!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0