Till Amanda

Hittade de här orden skrivna till Amanda av mig för ett par årsen men ändå så aktuella även idag..

Till Amanda


Kom sätt dig, kom intill

Men kom bara hit när du vill

Jag vill försöka leda dig rätt

Men ändå låta dig leva på ditt egna sätt

Få dig att förstå och känna dig trygg

Genom att alltid finnas bakom din rygg


Ditt ego e stort precis just nu

Men när tiden e mogen kommer det inte bara va du

Då hoppas jag att du kommer förstå

Att du själv gör valen på det du vill uppnå


Jag finns här när det blåser kallt

Så att du kan ta dig överallt

Jag finns här för att ge dig tröst

Du ska alltid kunna luta dig mot mitt bröst


Jag vill dig väl och ingenting annat

Jag älskar dig så förbannat


2007-02-03 AE


Kommentarer
Postat av: Marie-Louise

Så bäst finner inga ord....

2009-05-28 @ 20:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0