Underbara väderlek och kärlek..

Wilma, Selma och jag ska precis ge oss iväg till Allum för att inhandla ett nytt regnställ till Wilma. Kan så behövas-himmlens portar öppnade sig just. Avvaktar en stund med att ta oss ut till bilen. Så passande för några rader här..

Gårdagen avslutades med ett telefonsamta från Niklas i Norrköping- Niklas hade under dagen blivit kär. Spännande-objektet ifråga är en motorcykel!! En värstingcykel!! Svart och med otroligt vackra linjer och kurvor. Jag väntar med spänning på en bild av detta fantastiska objekt. Jag kan förstå känslan som Niklas har. Jag kan också gå igång på en materiellsak vad gäller design som linjer och kurvor. Lägger man till skinnkläder till en läcker hoj blir det ju en riktigt wow-känsla. Själva överraskningen var nog ändå att jag inte hade en aning om att Niklas hade mc-kort och även innehaft en värsting mc. Så kan det vara. Man tycker att man har pratat om allt med vissa vänner och så dyker det upp något helt nytt som man inte hade en aning om. Självklart ska jag visa upp Niklas stora kärlek för tillfället här- Kanske någon som vill sponsra honom så att han ror i land kärleken..;) Nix regnet har avtagit och Allum väntar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0