Utmaningar

Hela livet är en enda stor utmaning, skulle jag vilja säga-med positiva anda. Inte alltid lätt i första ögonblicket av ett nytt förslag eller ett nytt drag av någon i min omgivning. Om jag istället försöker förankra hos mig själv vilken utmaning, möjlighet och lärdom, förslaget eller draget kommer att vara för min fortsatta väg genom livet-då är jag på god väg att tillföra mig själv så mycket mer i mitt liv.
Att välja Xtravaganza som ett verktyg till att skapa sig sin optimala jämnvikt mellan kropp och sinne, är en fantastisk utmaning enligt mig. Tar jag tillvara på alla verktyg som jag får i Xtravaganza-programmet är jag på mycket god väg att skffa mig min alldeles egna optimala tillvaro av jämnvikt, utmaningar och njutningar i just mitt liv! För den som har en längtan och en vision att vara just där, rekommenderar jag starkt att skaffa sig en egen hälsokonsult inoom Xtravaganza och anta utmaningen att ta tillvara på varje verktyg som ges i programmen. Det jag behöver bestämma mig för är att det kostar energi och tid och att jag har bestämt mig för att satsa detta för att nå mitt mål!! För mig är det både en utmaning , utveckling och njutning att arbeta som Hälsokonsult på Lerums Sportcentrum och vara ett verktyg i så många människors utmanande förändringar i sina liv. Varmt välkomna till oss på Lerums Sportcentrum att skaffa dig din egna hälsokonsult!
En stor utmaning kan för många vara att skaffa sig en jämn balans mellan karriär, föräldraskap och sitt egna jag. För att hitta denna jämna balans gäller det ahitta energi och njutningar. Tillåter jag mig själv att njuta?? En bra fråga att ställa sig.. Att släppa sina begränsningar och leta energi källor är också mycket bra. Själv ser jag det som en utmaning att skaffa mig den energipåfyllningen i vardagens utmaningar..Att vara här och nu-inte "back to the future eller för långt fram i framtiden, utan ta tillvara på allt det som varje ögonblick har att ge, är att ge sig själv en underbar njutning av sitt egna liv. För vad är tid egentligen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0