VI vann!!!

Japp, faktiskt lönade det sig att sig för Marie-LOuice och mig att investera i en andel på hästar!! VI har vunnit- GIssa hur mycket..återkommer efter jobbet. tills dess tycker jag att ni ska göra som mig investera i en drömlista-rad för rad- om ingenting är omöjligt-vad drömmer du om??
Att vara frisk, att mina ungar är friska, att åka på en solsemester till sommaren, att köpa varsin lapptopp till oss 5, den där bostaden som finns i mina drömmar, en ny bil, hm, den där tekniska utrustningen som jag trakaserar min hjärna med, att fortsätta utveckal mig själv, sjunga, ge mina ungar trygghet, leva i kärlek, ge kärlek..

Vi hörs efter jobbet! Fortsätt njut av denna ljuvliga söndag precis som jag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0