Vilken lång dag..

Kan säga att det känns i både ögon och övrigakroppen att det inte blev många timmars sömn inatt. Att det sedan nästan har gått iett hela dagen har vä gjort sitt på det. Fast positivt också har inte funderat över någon trötthetskänsla förrän nu- de små sover och markservisen är gjord..Puh!..Nu ska jag villigt erkänna att jag är trött. Efter detta inlägget kommer jag somna som en stock, när jag beträder sängen som står och väntar..

Men först- lite smått o gott från gårdagens tilställning-Jag vet ju att det finns några som har väntat hela ånga dagen på dessa bilder:)- så här kommer de äntligen- Njut av hur roligt man kan ha på tillställningar som den här!!:)



Kvällen börjae hemma hos Anna o Lars..eller var det Carola o Lars;)..??? Orginalet under "Främlingstiden " i all ära, men det här var så otroligt bra!! Kolla in själva!!

Lilla Thea charmade givetvis oss alla Vilken underbar liten docka!!

Vid sjusnåret var det så dags att ge sig iväg till Riddarsten   Kolla in va fina vi e!!:)

Väl inomhus var det både god mat och massa massa dans fram till småtimmarna som sagt.



Kolla in vår showande "Carola":)!!

  Anna var på ett strålande humör vilket ingen kunde ungå att dras med av- underbart!!

 Marie-Louise var också på ett riktigt festhumör om än inte fångat just här.... men här..

 och här!! :)

Nähe, dags att krypa ner under täcket och sluta ögonen..Sov så gott, så möts vi i morgon igen med nya spännande möten!

Kommentarer
Postat av: Anna

Visst fasen hade vi kul!!!!!!!!!!!!!!

2009-05-11 @ 14:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0