Vinst = god kvalité??



Återigen en vinstbong!! Ja, faktiskt var det en andel med vinst som Marie-Louise och jag inhandlade på Ahlsens tobak denna veckan också-Hur mycket? Skall tilldela summan till Marie-Louise först, vars telefon har lagt av. Men framåt kvällningen kan ni få glädjas med oss över vår summa som vi nu har att investera i ännu mer god kvalité i våra liv.
En söndagsfika blev det på Ahlsens när vinsten hämtades ut-Glass i stora lass var det som lockade de små efter cykelturen in till centrum.


En glassätande Selma


Wilma fullt njutande av sin bägare

Men vinst och god kvalité har inte bara med pengar att göra. Själv hade jag ett möte under gårdagen över en kopp kaffe med en god vän. Vi samtalade om mångt och mycket och det hela gav mig verkligen en stund av tillförsel av god kvalité i mitt liv. Ett sms med en avslutande kram från en vän och energikälla var den sista goda kvalién som berikade gårdagen. Ta till er detta-den goda kvalitén för en själv och för andra kan bestå av icke så kostsamma saker som att tex nyttja sin telefon med ett sms bestående av en kram till någon betydelsefull person..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0