En ljuspunkt denna mörka söndag

Min nya ljuslykta har intagit sin plats i köksfönstret. Den lyser verkligen upp denna mörka tid. Passar perfekt. En riktig liten ljuspunkt i mitt kök!!



Har arbetat hela långa söndagen. En riktig liten ljuspunkt idag var att få jobba ihop med fantastiska Sandra. Vilket suveränt och lärorikt inhopp hon gjorde i en av mina grupper idag. Hon besitter kunskap denna otroligt vackra tjej. En riktig ljuspunkt i vardagen att arbeta tillsammans med henne!!



Det gäller att ta tillvara det ljusa som bjuds i det mörka så här års- en självklar stråle var givetvis min stora darling som också gjorde ett strongt arbetspass denna söndag!!

 Min älskade Mandis pandis!!

Jag har säkerligen haft ännu fler ljuspunkter denna dag men de här tre är de som jag vill poängtera som ljuspunkter i detta nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0