Glatt sällskap

Gårdagens "lilla" tillställning hos min granne Anki blev en rolig kväll.
Jätte kul att vara i ett sällskap som jag inte vanligtvis brukar befinna mig i. Annki hade fixat och trixat-maten var super super!! Och första glöggen och pepparkakorna intogts i år!! Mmmmm så gott och mysigt!!

Tjejer vin och massa babbel= en kul afton!





"Värdinnan" Anki har precis avslutat middagen



Maria är numera också en granne till mig. Våra småtjejer leker. Jättekul att prata mer med Maria denna kväll än det vardagliga hej som vi utbyter på gatan.

 
Många var både samtalsämnena och skratten denna afton. Och det blev varken tråkigare eller tystare av några manliga bekanta också tillslöt tillställningen denna kväll. Vilka??? ..kommer strax fler bilder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0