Ljus i detta gråa

Min energiladdade morgon fortsatte med mer påfyllning av denna vara genom bollning av värderingar och tankar över en kopp kaffe med en god vän. En ganska så kravlös stund men ändå så otroligt utvecklande och ytterligare ett steg framåt i det som är jag. Stunden nu har tagits tillvara av att njuta av några musikaloska toner av Svante Thuresson och hans vänner. Oj, vad jag diggar den plattan i nuet! Tänk vilken drivkraft musik är.
Idag är annars en vädermässigt grå dag. Det blir levande ljus från morgon till kväll som lyser upp vårt hem. Vilket inger en stor dos av mys! I min nya fina ljusstake som jag fick av Katarina i helgen byts uppbrundna värmeljus ut på löpande band!



Så glad jag är över min nya ljusstake!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0