Morgon stund!

Ingen sovmorgon, här inte! Sitter  i lugnet av 4:ans morgon tv och dricker an kopp morgon tee. Det är lugnt och stilla både här inne och ute så här dags. Jag njuter av att ta vara på mornarna numera- att vara med när dagen vaknar. Visst fasen släpar jag med sömnen. Men den går att ta igen, som tur är.
Gårdage blev ingen tidig kväll. Men en kul kväll!! En tjejkväll som slutade med manligt deltagande!! Jag återkommer med denna tillställning.

Nu först till Dennis nya investering- Kolla in soffan och FOTÖLJERNA!! Gigantiskt stora! Skit snyggt verkligen! Han har god smak, min gode vän. Det här köpet var kanon och passar handen i handsken i hans hem!

 Jag får också lust att köpa en soffa. Även om just vit inte är att tänka på här hemma under de närmaste åren..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0