Natten är här

Det ena värmeljuset efter det andra slocknar och söndagskvällen är snart till ända. Jag passade på att mjuka upp mina fötter i ett varmt, varmt fotbad av såpa till filmen. Lite filande, fotlotion och en plastpåse på varje fot, strumpor däröver och mina fötter är som nya imorgon bitti. Härligt! Jag njuter av den sena och mörka kvällen. Och av tystnaden. Tystnad är en ingrediens idag i mitt liv som jag har fått lära mig att uppskatta. Ett arbete som har tagit sin tid, men har varit värt allt. Idag kan jag se tillfällena med tystnad som riktigt njutbara.  Kan villigt erkänna att jag är lite småseg av den sena natten igår..Veckans avslutande timmar har gått i ett lugnt och skönt tempo. Jag ser fram emot en ny vecka!



Godnatt för ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0