Precis hann ljusen slockna..

..och jag är färdigskriven för denna natt. Konstigt det där egentligen-när jag väl sitter till ro och allt är stilla och lugnt, då är det bara jag och orden som gäller. Jag hinner nästan inte att få ner orden som på något sätt kommer till mig. Spännande!- Ja, faktiskt! Som ikväll när jag satt några skrivgöromål som jag inte från början direkt brann för- Så när jag väl har hittat till min alldeles rätta sinnestämning för att skriva- ja, jag bara skrev och skrev, orden bara kom till mig och jag skulle kunna skriva hela natten lång-om det inte varit för att jag också vet att morgondagen blir så mycket bättre om jag sover några timmar..

Jag läste på min dotters blogg om allt hon borde och jag kan bara ge henne och oss övriga samma ord på vägen-nuet och din känsla! Och vad min känsla säger mig om detta nu..:) Det får ni ta del av imorgon! Sov gott!!


"Världen bästaste Amanda" - för att du är du! http://ate.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0