Så blev de ärliga blå bruna..

Fyra helt blåögda tjejer har jag skapat. Alla har de väldigt vackra ögon. Och blåa. Men inte längre..!!! Helt plötsligt har jag numera en brunögd tjej i skaran..!!! Kan villigt erkänna att jag var väldigt tveksam när jag ficka höra om vad som komma skulle. När jag igår fick se det färdiga resulatet var det otroligt vackert!! Min i vanliga fall så vackra dotter blev om inte ännu vackrare genom att numera vara brunögd! Kan säga att hon såg rådjursliknande ut!
Visst är det häftigt att man kan ändra utseende genom linser..

 Kan undra vilken färg de två små kommer ha på sina ögon när de är i tonåren- då de gärna efterliknar sina storasystrar redan nu..:)!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0