Söndagstur

Söndag och Allum. Man är ju precis inte ensam om att har saker att inhandla en söndag. Sladdar och lite andra tekniska ting stod på inköpslistan. Egentligen inget som jag brinner för, men ändå måste ha för att vissa behövliga ting som innebär god kvalité för mig ska fungera. Dennis är en klippa i dessa lägen. Sladdar och teknik har han definitivt koll på och står gärna till tjänst.

Självklar blev det även besök i affärer som inte egentligen var aktuella för dagen. Så visst kom jag hem med den teknik som behövdes- men även lite annat smått o gott..

 
..som här lite nytt i krokvägg bla till vårt badrum. Det kommer verkligen bli snyggt. Jag målade ju mitt badrum i somras och nu hittade jag äntligen krokar som jag ville ha. Hittade dem på Jula till ett helt suverät pris!! :)

Han med en musikupplevelse också iform av Stefan Andersson också som underhöll på Allums scen denna söndag. Jag gillar Stefan Andersson och är svag för aukustiskt, det blev till att njuta av några låtar med honom.



Nu ligger Matilda och jag och myser framför tv:n. Dags för en kopp kvällstee och film- mys även denna söndagskväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0