En längtan till havet blev en dag bland vatten och djur

Sitter med kopp nybryggt kaffe nyss hemkommen efter en helskön dag tillsammans med småtjejerna och havet innehåll denna dag. Havet står högt upp på listan av platser som har stor betydelse vad gäller batteri påfyllnad i mitt liv. Energin som havet ger är mäktigt oavsett årstid! Känslan för havet har jag fått av min mormor. Hon längtade alltid till havet om somrarna. Tack mormor för att du delade med dig av din kärlek och längtan till havet till mig. Jag förvaltar mitt arv och tillbringar gärna ledig tid vid havet med mina ungar.
Idag blev det till att bege sig iväg ganska tidigt.


Två morgonpigga förväntansfulla tjejer bak i bilen. Bägge var förväntasfulla över dagens utflyktsmål.
Här närnmar vi oss stora bron i Uddevalla.
  



Och visst var det mysigt att fara fram i bilen högt ovanför havet med regnet smattrande mot rutorna. Här är det fortfarande en bra bit tills vi är framme..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0