Mitt i hösten och livet just nu! :)

Så är hösten här med all sin charm. Jo, jag kan allt tycka att denna årstid har ett stort attraktionsvärde. Om än inte alltid alla mornar innan jag tagit steget ut i friska luften.. Men i det stora hela så, ja, det finns ju kläder för alla väder...Och kläder det gillar vi alla i den här familjen, så ja, hösten är helt klart full av en massa charm! Precis som livet. Rätt påklädda kunde vi, Selma, Wilma och jag njuta av både alla färgerna på alla löv och de duggande regndropparna som kom under våran förmiddagspromenad.

Willmas och Selmas supercoola höstkängor med blommor och hjäran på skften
finns på Skopunkten. Vinterjackor present av farmor.


Idag blev det umgänge med Katarina och Evelina hela dagen. Två mammor och tre småtjejer-ja, hela dagen blev fulla va olika njutnongar denna höst dag.


Två "bästa" kompisar fulla med bus!! 

Fikabordet bestod av goda bullar och sockerkaka som vanns på höstpromenade som vi besökte under förmiddagen. Så läskande men ack så jobbigt att vänta tills det sägs varsegoda..;)!


Katarina och jag hade jättemysigt medans barnen lekte en massa olika lekar. Vi han med långa stunder utan att bli avbrutna av ordet mamma. En härlig dag helt enkelt!
  
En härliga middag och lite gott vin var det sedan dags för senare under eftermiddagen. När Katarina och Evelina bagav sig hem vid sjusnåret hade vi haft en härlig dag alla fem! Det bästa med Katarina förresten är att aöllt är så enkelt-vi syns när vi syns inte massa planerande. Och därför syns vi när vi syns och har det skitbra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0