Uppskattande vardagsmaskiner

Sitter och väntar på tvättmaskinsreparatör. Tänk vad bra jag har det som har både diskmaskin och tvättmaskin. Dessa dagar med en icke fungerande tvättmaskin har gjort att jag definitivt uppskattar dessa maskiner i mitt hem..!! Ikväll blir det till att mata in maskin efter maskin för att plöja igenom tvättberget som jag och ungarna har skapat under dessa dagar.
 
Min älskade tvättmaskin, naturligtvis köpt hos Ljungs i Lerum!!

Läste förresten om någon på facebook som hade telefonhaveri. Vilket elände det blir av en icke fungerande telefon. Så låst tillvaron blir. Kommer jag dessutom inte åt min telefonlista-hm, ja då snackar vi panik!! För vem kan sina kontakters telefonnummer i huvudet numera??



Min älskade 3 telefon. Värdefull som attan!!

Ibland kan det vara skönt att ha telefonen avstängd. Att skapa sig en stund i tillvaron av att bara vara, utan att vara tillgänglig- men den vill jag allt skapa själv-INTE pga telefonhaveri!!

Kolla in mystjejerna! Imorse blev det dusch och sen ett par timmars mys i soffan. Hela veckan har gått i ett lugn och avslappnat tempo här hemma. Underbart!!



Mina älskade små hjärtan!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0