Vackra flickor och varma hjärtan

Tänk att ett lång långt avstånd här i världen kan kännas både mycket närmre och lättare. Facebook gör en del underverk..;)! Aståndet som jag berörs av idag och många andra dagar är alla de mil norr över som det är till Norska Mosjön och allas vår underbara "norska prinsessa" Ine. För mig och många med mig är det mycket saknad av att inte ha henne här i vardagen, sen hon flyttat långt upp i norr. Hennes egenskaper och utstrålning är en gudagåva!! Jag blir glad av Ine. Visst håller ni med mig, ni som också har en saknad av "vårt norska yrväder" här i söder???

Det häftiga med Ine är att hennes vackra yttre är en spegling av hennes varma hjärta som finns på insidan! Njut och bedåra, vackra Ine!! :)

Tack vara Ine, har jag haft den äran att möta fler vackra flickor med fantastika varma hjärtan. Här är några av dem:



Idah-Världens allra bästaste frisör!!!



Marie- Världens allra bästaste PT!!!!!



Sandra-Världens allra bästaste instruktör!!!!!




Åsa världens allra bästaste GNLD-säljare!!!!!!!!!!





Så visst blir allas vår längtan här nere i söder påtaglig emellanåt, efter vårt grannlands allra varmaste hjärta. Sån tur att vi då har stunder då du är "närmre" via facebook.


Världens allra vackraste Ine!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kom snart tillbaks!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0